Xi guida a riapertura ecunomica di a Cina nantu à una pista sustenibile

BEIJING - Un pioniere in a risposta à u COVID-19, a Cina si riprende gradualmente da u scossa di l'epidemie è si move cun prudenza nantu à a so pista di riapertura ecunomica postu chì a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie sò diventate pratiche regulare.

Cù l'ultimi indicatori ecunomichi chì puntanu à una migliione globale in a macroeconomia, a seconda ecunumia più grande di u mondu cerca oltre un equilibriu trà riavvia l'ecunumia è cuntene u virus.

Cunducendu a nazione versu a custruzzione di una sucità moderatamente pruspera in tutti i rispetti, Xi, ancu secretariu generale di u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Chine è presidente di a Cummissione Militare Centrale, hà tracciatu u corsu versu a trasfurmazioni di alta qualità è un sviluppu più sustenibile.

A SALUTE PUPULU PRIMA

"L'imprese ùn devenu micca rilassate è duveranu cuntinuà à implementà strettamente e misure di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie per spinghje a ripresa di u travagliu è assicurendu a sicurezza è a salute di i so travagliadori", disse.

Xi, chì mette sempre a salute di e persone prima per spinghje in avanti a ripresa di u travagliu è di a produzzione.

"Ùn duvemu mai permette chì i nostri successi precedenti duramenti guadagnati nantu à u cuntrollu di l'epidemie sò fatti in vain", Xi hà dettu à a riunione.

TRANSFORMA E SFIDE IN OPPORTUNITÀ

Cum'è altre ecunumie in u mondu, u focu di COVID-19 hà fattu un colpu pesante à l'economia domestica è à l'attività suciale di a Cina.In u primu trimestre, u pruduttu domesticu grossu di a Cina hà cuntratu 6.8 per centu annu annu.

Tuttavia, u paese hà sceltu di affruntà u scossa inevitabbile è di vede u so sviluppu in una perspettiva cumpleta, dialettica è à longu andà.

"Crisi è opportunità esistenu sempre fiancu à fiancu.Una volta superata, una crisa hè una opportunità ", hà dettu Xi parlendu cù i funzionari lucali di a pruvincia di Zhejiang, a putenza ecunomica orientale di a Cina, in aprile.

Ancu se a diffusione sempre più rapida di COVID-19 à l'esteru hà disturbatu l'attività ecunomiche è cummerciale internaziunali è hà purtatu novi sfide à u sviluppu ecunomicu di a Cina, hà ancu furnitu novi opportunità per accelerà u sviluppu di u paese in a scienza è a tecnulugia è avanzà l'aghjurnamentu industriale, hà dettu.

Sfide è opportunità sò venuti in manu.Durante l'epidemie, l'ecunumia digitale di u paese, digià in forte espansione, hà abbracciatu un novu aumentu postu chì parechje persone anu da stà in casa è espansione e so attività in linea, inducendu l'usu di e tecnulugia novi cum'è 5G è cloud computing.

Per catturà l'oppurtunità, i piani d'investimentu massivi sò stati fatti per prughjetti di "nova infrastruttura" cum'è e rete d'infurmazioni è i centri di dati, chì sò previsti per sustene u futuru aghjurnamentu industriale è nutrisce novi mutori di crescita.

Riflettendu a tendenza, l'indici di produzzione di serviziu per a trasmissione di l'infurmazioni, u software è i servizii di tecnulugia di l'informazioni aumentò 5.2 per centu annu annantu à l'aprili, battendu una caduta di 4.5 per centu per u settore di u serviziu generale, i dati ufficiali anu dimustratu.

UNA STRADA VERDE

Sottu a dirigenza di Xi, a Cina hà resistutu à u vechju modu di sviluppà l'ecunumia à u costu di l'ambiente è cerca di lascià un lascito verde per e so generazioni future, malgradu u scossa economica senza precedente purtata da l'epidemie.

"A cunservazione ecologica è a prutezzione di l'ambiente sò cause cuntempuranee chì beneficaranu parechje generazioni à vene", hà dettu Xi, cunsiderendu l'acque lucide è e muntagne lussureggianti cum'è beni inestimabili.

Daretu à a ferma strada di u sviluppu verde di a Cina, ci hè a ricerca di a dirigenza superiore di ottene una sucità moderatamente pruspera in tutti i rispetti è a previsione di mantene un focus strategicu nantu à migliurà l'ambiente ecologicu à longu andà.

Si deve fà più per accelerà l'innuvazione istituziunale è rinfurzà l'implementazione di l'istituzioni per aiutà à furmà un modu verde di produzzione è di vita, Xi hà sottolineatu.


Tempu di post: 15-May-2020