L'esperienza di a Cina in a lotta contru l'epidemie - dipende da e persone per u bene di e persone

U secretariu generale Xi Jinping hà dettu chì "a vittoria di l'epidemie, per dà a forza è a fiducia hè u populu cinese".In questa lotta di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemie, aderemu à a dirigenza centralizzata è unificata di u Partitu Cumunista Chine, aderiscenu à u populu cum'è u centru, affidemu strettamente à u populu, mobilizemu a nazione sana, participà à a difesa cumuna, u cuntrollu è prevenzione, custruisce u sistema di prevenzione è cuntrollu più rigurosu, è riunite a forza putente indestructible.

In fronte à u focu, u secretariu generale Xi Jinping hà sottolineatu l'impurtanza di "sempre mette a sicurezza è a salute di e persone in u primu locu", è hà dumandatu a prevenzione è u cuntrollu di e malatie epidemiche cum'è u travagliu più impurtante attualmente.

Per piantà a diffusione di l'epidemie u più prestu pussibule, u Cumitatu Centrale di u Partitu hà decisu a decisione di chjude u canali da Han à Hubei, ancu à u costu di a sospensjoni urbana è di a recessione ecunomica!

In una mega cità cù una populazione di 10 milioni, cù più di 3000 cumunità è più di 7000 zoni residenziali, l'investigazione è u trattamentu ùn hè micca "in fondu, quasi", ma "micca una casa, micca una persona", chì hè "100". %.À un cumandamentu, quattru punti quattru cinque Decimila membri di u partitu, quadri è travagliadori affondanu rapidamente à più di 13800 griglie è i residenti mobilizati per participà attivamente à a prevenzione è u cuntrollu di a cumunità.

In questa lotta senza fumu di fucile, i membri di a griglia, i quadri di a cumunità è i quadri affondanti sò diventati u firewall trà e persone è u virus.Sempre chì ci hè una situazione, s'ellu hè cunfirmatu, suspettatu, o malati di frebba ordinariu, s'ellu hè di ghjornu o di notte, sempre si precipitanu à a scena à a prima volta;finu à ch'elli ricevenu una telefonata è un missaghju di testu, sempre pruvate d'avè e cose à a scena.

Li Wei, ricercatore di l'Istitutu di Sociologia, Accademia Cinese di Scienze Suciali: i nostri travagliadori di a cumunità ùn risparmianu sforzu per mandà tutte e misure di prevenzione è di cuntrollu di u partitu è ​​u guvernu à e case di i residenti una per una è l'implementanu in ogni dettu. .Hè nantu à questa basa chì u publicu generale pò cooperà attivamente cù e diverse misure di prevenzione è cuntrollu di u guvernu.Ancu s'ellu hè inconveniente per l'azzioni di l'individuu, tutti sò disposti à sacrificà, chì riflette pienamente a relazione è i sentimenti mutuali trà u partitu, u guvernu è u publicu.

Tuttu per u populu, pudemu avè u sustegnu è u sustegnu di u populu.In più di dui mesi, decine di milioni di citadini ordinari in Wuhan anu cunuscenza di a situazione generale è anu pigliatu cura di a situazione generale.Anu ottenutu cunscientemente "ùn esce, nè visita, nè riunione, nè vuluntà è nè vagare".Cù curagiu è amore, più di 20000 vuluntarii anu sustinutu un "ghjornu sole" per Wuhan.E persone si aiutanu, si riscaldanu è guardanu e so cità.

Vuluntariu Zeng Shaofeng: Ùn possu micca fà nunda di più.Possu solu fà stu picculu favore è fà u nostru duvere.Vogliu cummattiri sta guerra finu à a fine, ùn importa micca trè o cinque mesi, ùn mi sbatteraghju mai.

Questa nova prevenzione di a pneumonia coronavirus è u cuntrollu di a guerra di u populu, a guerra generale, a guerra di bloccu, u principale campu di battaglia in Wuhan, Hubei, numerosi campi di battaglia sottumessi in u paese à u stessu tempu.U populu cinese hè stata abituata à a vigilia di l'annu novu.Tutti anu pressatu u buttone di pausa.Tutti stanu in casa tranquillamenti, da a cità à a campagna, senza esce, riunite o purtendu maschere.Tuttu u mondu cunsapisce a prevenzione è u cuntrollu di implementazione, è cuscente risponde à a chjama di prevenzione è cuntrollu chì "stà in casa hè ancu una battaglia".

Liu Jianjun, Prufissuri di a scola di Marxism, Renmin University of China: a nostra cultura chinesa hè chjamata "a stessa struttura di famiglia è paese, piccula famiglia è tutti".Vivemu in una piccula famiglia, pigliate a cura di tutti, pigliate a situazione generale in cunsiderazione, è ghjucà à scacchi per tuttu u paese.Per ottene unità di mente, unità di scopu.

Quelli chì sparte u listessu desideriu vincenu, è quelli chì sparte a listessa ricchezza è guai vincenu.Davanti à stu focu bruscu, a saviezza è a forza di 1,4 miliardi di Cinesi sò tornati.In vista di a lacuna di materiali protettivi cum'è maschere è vestiti protettivi, assai imprese anu realizatu rapidamente a trasfurmazioni di a produzzione transindustriale.A dichjarazione di "ciò chì a ghjente hà bisognu, custruiremu" riflette i sentimenti di a famiglia è di u paese di aiutà l'altri in a stessa barca.

Xu Zhaoyuan, Vice Ministru di u Dipartimentu di Ricerca Economica Industriale di u centru di ricerca di sviluppu di u Cunsigliu di Statu, hà dettu chì millaie di imprese anu cambiatu a produzzione in u tempu è hà pruduttu un gran numaru di materiali di prevenzione di l'epidemie, chì diventenu un sustegnu impurtante per luttà contr'à l'epidemie. .Daretu à questu hè a forte capacità di produzzione è l'adattabilità d'alta efficienza di made in China, cume a missione è i sentimenti di made in China per u paese.

Grandi successi strategichi sò stati fatti in a prevenzione epidemica naziunale è a guerra di resistenza di cuntrollu.Una volta, l'azzioni pratichi anu dimustratu chì u populu cinese hè un grande persone travagliadori, valente è automigliuramentu, è u Partitu Cumunista Chine hè un grande partitu chì osa à luttà è vince.

Zhang Wei, Dean di l'Istitutu di Ricerca Chine di l'Università di Fudan, hà dettu: quandu u Sicritariu Generale Xi Jinping hà parlatu di a lotta contru a situazione epidemica, hà presentatu sta idea.Sta volta avemu purtatu avanti i valori fundamentali sucialisti è purtatu avanti a bella cultura tradiziunale cinese.Avemu più di 40000 staff medicale, chì sò capaci di cummattiri appena chjamati.Questu hè un tipu di sulidarità, una spezia di coesione, è una spezia di sentimenti chinesi di casa è paese.Questa hè a nostra preziosa ricchezza spirituale, chì hè assai utile per noi per superà ogni tipu di sfide è difficultà nantu à a strada avanti in u futuru.

Da i dui lati di u fiume Yangtze, "Wuhan deve vince" hè particularmente sorprendente, chì hè u temperamentu eroicu di Wuhan!Daretu à a cità eroica hè un gran paese;accantu à e persone eroiche sò miliardi di persone grandi.I 1,4 miliardi di Cinese sò venuti da difficultà è difficultà, sbulicati à traversu u ventu, u gelu, a pioggia è a neve, è dimustranu a forza, u spiritu è ​​l'efficienza di a Cina cù e so azioni pratiche.


Tempu di post: 18-May-2020