Inseme cù Neuland - Team building di marketing

L'estiu hè ghjuntu è tutti avemu un futuru ancu più luminoso.Hè u tempu di andà in natura è gode di u tempu felice.Noi, a squadra di marketing, avemu preparatu per partì u 27thGhjugnu.

Questa volta u locu maravigliu chì sceglimu hè BAODU ZHAI, cusì a campagna di fitness hè l'alpinismo.Avemu fattu attività di squadra ogni mese.Sì avete qualchì idea maravigliosa, per piacè dicci.È ancu pudete unisce à noi.Hè ora di dimustrà u nostru spiritu di a squadra - unione, spiritu è ​​passione.In u marketing è a suluzione chì furnisce u cliente in u mondu sanu, hè ancu u spiritu chì ci permette di fà megliu è megliu.

Neuland Metals

Comu tutti sapemu, Neuland Metals hè in l'industrii di fabricazione di metalli da quasi 20 anni.Diversi mètudu di pruduzzioni di metallu è materiale di metallu, ponu creà prudutti di metallu differente trà tanti altri appiicazioni.Attraversu u nostru pensamentu ispiratu, soluzioni assicurate, consegna integrata è cumpetenza à longu andà, furnimu soluzioni energetiche su misura sicure, affidabili è innovative chì permettenu à i nostri clienti di cuncentrazione in u so core business.

Avà avemu furnitu diversi prudutti di metalli per i clienti di tuttu u mondu, cum'è attacchi di rimorchi è una linea cumpleta di prudutti di rimorchi, valve per gas, oliu o altri, pezzi di machining, ghisa di fusione o pezzi forgiati di camion pesante, cum'è l'accoppiamentu, a maniglia, i ganci di l'occhi d'acciaio in lega, i pezzi di Cast Steel Sheaves, a fusione d'aluminiu è a fusione di stampi permanenti ... è l'accessorii di i veiculi, stampatura di parti metalliche, etc.

Unu di i nostri più grandi vantaghji hè l'ingegneri è i prufessiunali di u mondu, simu orgogliosi di a cumpetenza di u nostru populu per creà partenariati strategichi à longu andà è furnisce per i nostri clienti.Cusì pudemu migliurà a resilienza, riduce i costi è permette à i nostri clienti di operare in modu sustenibile.

Una tappa straordinaria hè ghjunta in 2021, chì apre a porta à un futuru ancu più luminoso.Andemu in navigazione inseme è salutemu inseme.


Tempu di Postu: Jul-02-2021