In attesa di l'annu novu, diversi dipartimenti naziunali anu ancu cuminciatu à rivisione u travagliu in u 2021 è presentanu prospettive per u travagliu in 2022. L'Uffiziu di l'infurmazione di u Cunsigliu di Statu hà tenutu un briefing regularmente u 30 di dicembre di u 2021 à a riunione.U sviluppu hà fattu un riassuntu.A riunione hè stata assistita da parechji funzionari di u Ministeru di u Cummerciu, è a parolla chjave di questu briefing era a parolla "stabile". Prima, Ren Hongbin, u Vice Ministru di u Ministeru di u Cummerciu, hà fattu un discorsu.
Ren Hongbin hà dettu chì a stabilità di a crescita economica naziunale di u mo paese in 2021 hè inseparabile da a rapida crescita di u cummerciu esteru.A nuvembre di u 2021, u voluminu tutale di l'importazione è l'esportazione di a Cina hà righjuntu 5,48 trilioni di dollari americani, è a scala di u cummerciu esteru hè ancu aumentata à una nova altezza., per ottene u scopu di stabilizà a quantità è di migliurà a qualità.À u listessu tempu, u Ministeru di u Cummerciu hà ancu publicatu una pulitica per stabilizzà u cummerciu esteru à traversu i cicli.U scopu hè di sparghje u travagliu in anticipu, cusì chì u cummerciu esteru in 2022 pò ancu avanzà fermamente è aiutà à u sviluppu stabile di l'ecunumia.
U Ministeru di u Cummerciu hà mintuatu a situazione di u cummerciu esteru annu dopu
Ren Hongbin hà dettu chì ùn hè micca faciule per u cummerciu esteru di a Cina per ottene risultati cusì impressiunanti in 2021, ma a situazione di u cummerciu esteru in 2022 serà più cumplicata è severa, è pò esse un "grande ostaculu" da attraversà.
A crisa epidemica ùn hà ancu vultatu un angulu.Inoltre, a ricuperazione ecunomica glubale ùn hè micca equilibrata, è u prublema di a mancanza di supply chain hè ancu assai prominente.Sutta l'influenza di sti fattori, u sviluppu di u cummerciu esteru serà ancu affettatu seriamente.U Partenariatu Economicu Integrale Regiunale (RCEP), chì entra in vigore, prumove ancu u sviluppu di u cummerciu l'annu prossimu.Un altru portavoce di u Ministeru di u Cummerciu hà dettu chì RCEP hà una forte creatività cummerciale è diventerà una preziosa opportunità di mercatu.
U Ministeru di u Cummerciu hà da cuntinuà à sustene u sviluppu di i picculi, medii è micro imprese di cummerciu esteru.
Inoltre, RCEP hè ancu favurevule à a facilitazione di u cummerciu, in particulare in u trasportu di merchenzie, firme elettroniche, etc., chì ghjucanu un rolu forte in prumove a crescita di u cummerciu di l'esportazione.
Da una perspettiva macro, u momentu di u cummerciu in 2022 hè assai bonu, allora cumu l'entità è l'individui ponu sfruttà l'oppurtunità?Chì misure pigliarà u Ministeru di u Cummerciu per prumove u sviluppu di u cummerciu ?In questu sensu, a persona incaricata di u Ministeru di u Cummerciu chjamava a consolidazione è a migliione di u creditu d'esportazione.U Ministeru di u Cummerciu hà da cuntinuà à furnisce e pulitiche più preferenziali è convenienti per e imprese di cummerciu esteru di picculi è medie.
u futuru per permette di sviluppà, è u Ministeru di u Cummerciu hà ancu prumove l'integrazione di u cummerciu domesticu è straneru.Per stabilizzà a catena industriale, infine, u portavoce di u Ministeru di u Cummerciu hà ancu enfatizatu chì certi novi furmati di cummerciu esteru seranu furniti cù mudelli di cummerciale chì sò più in linea cù u so sviluppu.
Tempu di post: May-07-2022